صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان دوم را با کاربرد فیزیک در زندگی آشنا کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان دوم را با کاربرد فیزیک در زندگی آشنا کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان دوم را با کاربرد فیزیک در زندگی آشنا کنم
چکیده
فیزیک علم شناختن قانون های عمومی و کلی حاکم بر رفتار ماده و انرژی است. کوشش های پیگیر فیزیکدانان در این راه سبب کشف بسیاری از قانون های اساسی، بیان نظریه ها و آشنایی با بعضی پدیده های طبیعی شده است. هرچند این موفقیت ها در برابر حجم ناشناخته ها، اندک است لیکن تلاش همه جانبه و پرشتاب دانشمندان امید بسیار آفریده که انسان می تواند رازهای هستی را دریابد. انسان در یکی دو قرن اخیر، با بهره گیری از روش علمی و ابزارهای دقیق توانسته است در هر یک از شاخه های علم، به ویژه فیزیک دنیای روشن و شناخته شده خود را وسعت بخشد. در این مدت با دنیای بی نهایت کوچک ها آشنا شده، به درون اتم راه یافته تا انواع نیروهای بنیادی طبیعت را شناخته، الکترون و ویژگی های آن را دریافته و طیف گسترده امواج الکترومغناطیسی را کشف کرده است.
فیزیک که تا اواخر قرن نوزدهم مباحث مکانیک، گرما، صوت، نور و الکتریسیته را شامل می شد اکنون در اوایل قرن بیست و یکم در اشتراک با سایر علوم (مانند شیمی، زیست شناسی و…) روز به روز گسترده تر و ژرفاتر شده و بیش از ۳۰ موضوع و مبحث مهم را در برگرفته است (دانشنامه فیزیک تعداد شاخه های فیزیک را ۳۳ مورد معرفی کرده است.)

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی من چگونه توانستم دانش آموزان را با کاربرد فیزیک در زندگی اشنا کنم. هدف من از انجام این پژوهش آشنا کردن دانش اموزان با کاربرد فیزیک در زندگی.
علم فیزیک رفتار و اثر متقابل ماده و نیرو را مطالعه می کند.مفاهیم بنیادی پدیده های طبیعی تحت عنوان قوانین فیزیک مطرح می شوند.این قوانین به توسط علوم ریاضی فرمول بندی می شوند به طوریکه قوانین فیزیک و روابط ریاضی با هم در توافق بوده و مکمل هم هستند.و دو تایی قادرند کلیه پدیده های فیزیکی را توصیف نمایند.

فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مساله ۳
شواهد یک ۴
گرداوری اطلاعات ۴
انتخاب راه حل ۱۱
اعتبار بخشی راه حل ها ۱۲
اجرای راه حل ۱۵
شواهد دو ۱۶
نتیجه گیری ۱۷
پیشنهادات ۱۸
منابع ۱۹


تعداد صفحات : 20 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود