صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  دانلود ترجمه مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان

دانلود ترجمه مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان

دانلود ترجمه مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان
مقاله ای خوب برای رشته مدیریت است که در ۱۲ صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار گرفته است.

خلاصه ی اجرایی:
موضوع این مقاله انگیزه ی منابع انسانی می باشد که به عنوان یکی از مهم ترین راه های توسعه ی سازمانی شناخته شده است. انگیزه یکی از مفاهیم مهم در توسعه ی منابع انسانی در بسیاری از سازمان ها می باشد، معمولاً انگیزه برای یک کارمند یک ویژگی خاص است و عملکرد او را تا حد بالایی افزایش می دهد. این به دلیل این است که شرکت هزینه زیادی صرف جلسات آموزش وتفریحی برای ایجاد انگیزه برای کرکنان می کند، انگیزه می تواند به عنوان میل به تفهیم و جلو بردن یک فرد نسبت به کاری است که انجام می دهد. به عنوان مثال هنگامی که فرد به یک کار مواجه است، انگیزه است که تعیین می کند که فرد وظیفه ی خاصی را باتوجه به الزامات آن با علاقه انجام دهد. علاوه بر این عدم وجود انگیزه منجر به عملکرد پایین و از دست دادن رقابت و در نتیجه از دست دادن منابع مولد برای سازمان می شود. به همین دلیل است که مدیران استرس این را دارند که سطح بالایی از انگیزه انجام کار در کارکنان وجود داشته باشد. انگیزه نیروی معرکه ای است که باعث رسیدن به اهداف می شود. انگیزه ذاتی و یا اکتسابی می باشد. این اصطلاح به طور کلی برای انسان به کار برده می شود اما به لحاظ نظری می توان برای رفتار حیوانات نیز توصیف شود. ولی این مقاله اشاره به انگیزه در انسان دارد. با توجه به نظریه های مختلف انگیزه ممکن است در یک نیاز اساسی برای به حداقل رساندن درد فیزیکی و یا به حداکثر رساندن لذت ریشه داشته باشد و یا ممکن است شامل نیازهای خاصی مانند غذا خوردن و استراحت و یا یک شیء مورد نظر و یا دلایل دیگری مثل نوع دوستی، خودخواهی، اخلاق و یا اجتناب از مرگ و میر باشد. مفهوم انگیزه نباید با اراده یا خوش بینی اشتباه گرفته شود. انگیزه به احساسات مرتبط است ولی با آن متمایز می باشد.

شما ممکن است قادر به حفظ حقایق در حافظه ی کوتاه مدت خود نباشید ولی چطور بعضی اشخاص را در حافظه ی بلند مدت خود نگه می دارید؟

شرکت های موفق نیاز به پرورش یک محیط کاری خوب دارند به طور کلی که یادگیری کارمندان نیز در سطح بالایی قرار بگیرد. این شامل تمام مراحلی است که یک شرکت می تواند اینکه مطمئن شود کارمند خود یک دلیل برای ترک نکردن شغل خود دارد، انجام دهد. ارتباط مدیریت منابع انسانی با عملکرد کارکنان، یک ارتباط مستقیم است به طوری که افزایش تعهد کارکنان نسبت به سازمان و دیگر اثرات مثبت انگیزه را در پی دارد. ما در حال حاضر یک چهارچوب نظری داریم که در آن اثرات انگیزشی از مدیریت منابع انسانی وجود دارد. استفاده از ایده ی مدیریت منابع انسانی مشروط به شدت آن است.

کلمات کلیدی: انگیزه کارکنان، مدیریت منابع انسانی، عوامل انگیزشی شغلی وعملکرد سازمانی.

 


محتوای فایل دانلودی
فایل پی دی اف اصلی انگلیسی بوده و ۱۱ صفحه است.
فایل ترجمه فارسی مقاله ۱۲ صفحه و ورد است.


تعداد صفحات : 12 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,