دانلود پاورپوینت خاکبرداری و عملیات خاکی – 38 اسلاید

دانلود پاورپوینت خاکبرداری و عملیات خاکی – 38 اسلاید
— در جهان امروزی آبادانی و پیشرفت در جنبه های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و در مسابقه پیشرفت ها رشته عمران ، از سایر رشته ها عقب نمانده و به میدان مسابقه وارد شده و امروزه در گوشه و کنار مختلف جهان هر روز خبر تازه در مورد مسائل مربوط به این رشته از قبیل پلسازی ، خانه سازی و به خصوص برج سازی به گوش می رسد.
—برای آغاز یک مقاله عمرانی صدها هزار کار باید انجام شود که یکی از این کارها که بن پیشرفت امکانات و فناوری بسیار توسعه یافته است ، خاک برداری و گودبرداری زمین و محلی است که قرار است مقاله در آن احداث گردد.
—در حالی که در سالیان بسیار گذشته هر کس به هر شکلی که می خواست و هر جا که دوست داشت اقدام به احداث بنای مورد نظر خود می نمود بدون آنکه به زمین و خاک محل احداث توجهی داشته باشد ولی با پیشرفت علم و فناوری امروزه خاک تاثیر بسار مهمی در ساخت مقاله دارد که همین اهمیت خاک باعث به وجود آمدن نیاز به خاک برداری و گود برداری شده است.
—در این تحقیق دانشجویی قصد داریم که به تشریح مختصر ولی جامع از خاک برداری و گودبرداری و همچنین مسائل مربوط به آنها از قبیل ایمنی در کار و ماشین آلات و …… بپردازیم.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 38

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط