صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت توماس رابرت مالتوس

پاورپوینت توماس رابرت مالتوس

پاورپوینت توماس رابرت مالتوس
پاورپوینت توماس رابرت مالتوس شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
رابرت مالتوس به‌سال 1766 در خانواده‌ای ثروتمند در انگلیس تولد یافت. پدر او نجیب‌زاده‌ای روستایی و تعلیم‌یافته بود که با فلاسفه زمان خود به‌خصوص دیوید هیوم و حتی ژان‌ژاک روسو نیز ارتباط داشت. پس از تحصیلات خود در کمبریج، چون کوچکترین فرزند بود، برحسب معمول زمان، به حوزه رهبانیت فرستاده و کشیش شد. وی در 39 سالگی ازدواج کرد و دارای چهار فرزند گردید. در سال 1807 به استادی آموزشگاهی که توسط کمپانی هند در شهر دهلی تأسیس شد، منصوب گردید و تا آخر عمر یعنی 1834، در آن‌جا باقی ماند.

کتاب‌های وی
در 32 سالگی(1798) کتابی پرهیاهو، تحت عنوان “اصل تکثیر نفوس و تأثیر آن در ارتقاء جامعه” بدون ذکر نام خود، انتشار داد و مورد حمله شدید مخالفان قرار گرفت. چهار سال بعد، پس از تعمق بیشتر و ارائه دلایل گویاتر به تجدید چاپ آن پرداخت و با اصلاحات و حواشی، تقریبا تحت همان عنوان “تحقیق در اصل ازدیاد نفوذ و تأثیر آن بر سعادت بشر” منتشر کرد. حضور علمی و عملی دیدگاه‌های وی با انتشار “اصول اقتصاد سیاسی” در سال 1820 وارد مرحله تازه‌ای گردید. علاوه‌بر آن، مالتوس کتب دیگری درباره “محصول خالص”، “تعاریف علم اقتصاد”، “مطالعاتی درباره قوانین مربوط به غلات” و “ماهیت و افزایش بهره مالکانه” که معرف اطلاعات بسیط اقتصادی اوست انتشار داد.

و …

فهرست مطالب
مقدمه
کتاب‌های وی
مالتوس اقصاددانی بدبین
نظریات مالتوس
فلسفه سیاسی مالتوس
مالتوس، ریکاردو و دیگران
نقد نظریه جمعیت مالتوس
پایان


تعداد صفحات : 41 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود