صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی

پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی

پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی
پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
اولین جز یک مصاحبه روانی (Psycological Interview) ایجاد رابطه (Relation) است. منظور از رابطه چگونگی و کیفیت برقراری ارتباط بین بیمار (مراجع) و مصاحبه‌گر (درمان‌گر) است. در تمام انواع مصاحبه‌ها بر ایجاد رابطه ، بررسی و حفظ آن تاکید شده است و این به علت اهمیت رابطه در مصاحبه روانی در مقایسه با رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است. رابطه در مصاحبه روانی _ تشخیصی دارای شش مرحله است. این مراحل عبارتند از:

قرار دادن بیمار در شرایط راحت و آسوده ، نشان دادن شفقت و همدلی با رنج و ناراحتی بیمار ، ارزیابی مشکلات بیمار از دیدگاه خود او ، نشان دادن تجربه حرفه‌ای به بیمار ، اعمال رهبری و هدایت در فرایند مصاحبه و متعادل کردن نقش‌های بیمار (مراجع) و مصاحبه‌گر (درمان‌گر).

و …

فهرست مطالب
مقدمه
قرار دادن بیمار در شرایط راحت و آسوده
نشان دادن شفقت و همدلی با رنج و ناراحتی بیمار
ارزیابی مشکلات بیمار از دیدگاه خود او
نشان دادن تجربه حرفه‌ای به بیمار
اعمال رهبری و هدایت در فرایند مصاحبه
متعادل کردن نقش‌های بیمار و مصاحبه‌گر
پایان


تعداد صفحات : 34 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود