صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد شناسایی تقاضای پنهان مشتریان

پرسشنامه استاندارد شناسایی تقاضای پنهان مشتریان

پرسشنامه استاندارد شناسایی تقاضای پنهان مشتریان
پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان، پرسشنامه ای محقق ساخته است. این مقیاس دارای ۱۸ گویه می باشد که با یک مقیاس لیکرت هفت درجه ­ای (کاملا مخالف تا کاملا موافق) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (ایجاد امکان استفاده از خدمات بانکداری مخصوص گروه کودک و نوجوان) تقاضای پنهان مشتریان را می­ سنجد.

شناسایی تقاضای پنهان مشتریان:
مشتری از عناصر مهم و مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان های می توانند در امور بازاریابی و بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند که این تقاضا در قالب تقاضاهای پنهان مشتریان معرفی می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: تک عاملی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود