صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد غنی سازی شغلی ۱۸ سوال محقق ساخته

پرسشنامه استاندارد غنی سازی شغلی ۱۸ سوال محقق ساخته

پرسشنامه استاندارد غنی سازی شغلی ۱۸ سوال محقق ساخته
پرسشنامه غنی سازی شغل پرسشنامه ای محقق ساخته شده است. این مقیاس دارای ۱۸ گویه است با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای با سؤالاتی مانند: (هزینه هاییﮐﻪ در ﻏﻨﯽ ﺳﺎزﯼ ﺷﻐﻞ ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮد در ﻳﮏ دورﻩ زﻣﺎﻧﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮلﻣﯽﺗﻮاﻧ ﺪﭘﻮﺷﺶ دادﻩ شود؛ ﭘﺮداﺧﺖ ﺣﻘﻮق ﺑﺮاﺳﺎس ﺗﻮاﻧﺎﻳﯽﮐﺎرﮐﻨﺎن در ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺷﺎن ﺑﺮ ﺳﺘﺎدﻩ ها ﺑﺎﻋﺚ رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﯽ و نهایتا موجب افزایش بهره وری می شود) غنی سازی شغلی  را می­سنجد.
غنی سازی شغلی: غنی سازی شغل یعنی آنکه برانگیزنده های بیشتری به کارافزوده می شودتا آنرا دلچسب تر و سودبخش تر سازد،گرچه این عبارت هم اکنون هرکوششی را که برای درخور انسان کردن کار به عمل می آید،در برمی گیرد غنی سازی شغلی به گسترش عمودی مشاغل اطلاق می شود
روایی و پایایی پرسشنامه غنی سازی شغلی
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه غنی سازی شغلی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه غنی سازی شغلی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: تک مولفه ای
مقاله بیس: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود