صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ

پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ

دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ
پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ در 6 صفحه وورد و قابل ویرایش به همراه توضیحات کامل و تعاریف هر کدام از گویه ها و تفکیک سؤالات براساس گویه ها

پرسشنامه انگیزش شغلی هرزبرگ دارای 40 ماده و براساس نظریه دو عاملی هرزبرگ و با توجه به عوامل انگیزش درونی (ذهنی) و بیرونی (بهداشتی) که جهت ارزیابی انگیزش شغلی در 11 معیار می باشد و با مقیاس نقطه ای به صورت (بسیار مهم، مهم، کم اهمیت و بی اهمیت و شامل نمی شود)، درجه بندی شده است.
هرزبرگ معتقد است که انگیزش تحت تأثیر عوامل محرک انگیزش (عوامل درونی یا ذهنی فرد) و عوامل بهداشتی (عوامل بیرونی) است. عوامل محرک انگیزش یا ذهنی از انجام کار ناشی می شوند و موجب رضایتمندی فرد شده و به عنوان پاداش های درونی یا ذهنی می باشند که برای افزایش انجام کار ضروری اند، همانند : موفقیت، پیشرفت و قدردانی ماهیت کار، در حالی که برای تأمین و حفظ سلامت سازمان، شناسایی عوامل بهداشتی یا خارجی عمدتاً با محیط و زمینه شغل ارتباط دارند و کارکنان را در سازمان ابقا می کنند، و شامل : خط و مشی و مقررات و شرایط محیط کار، حقوق و دستمزد، روابط شخصی با همردیفان و امنیت شغلی می شوند. (دیویس،1980؛گاول،1997)
پرسشنامه شامل :
شیوه نمره گذاری و روش آزمون
جدول خرده مقیاس های مربوط به هر عامل
جدول خرده مقیاس ها به تفکیک گویه ها
روایی و پایایی
منابع


تعداد صفحات : 6 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود