صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی شرکت تجهیزات پزشکی

گزارش کارآموزی شرکت تجهیزات پزشکی

Medical equipment company internship report

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تجهیزات پزشکی راد طب : شرکت لوازم پزشکی رادطب تولید و عرضه کننده برخی لوازم پزشکی مورد استفاده در مطب ها و کلینیک ها می باشد که با توجه به ضمانت لوازم تولیدی بخش تعمیر و تعویض فعالی را نیز دارای می باشد .

در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
مقدمه
شرکت لوازم پزشکی رادطب تولید و عرضه کننده برخی لوازم پزشکی مورد استفاده در مطب ها و کلینیک ها می باشد که با توجه به ضمانت لوازم تولیدی بخش تعمیر و تعویض فعالی را نیز دارای می باشد .
از جمله لوازم تولیدی این شرکت ، لوازم حفاظت از تشعشع مانند پاراوان های سربی (دیواره های سربی که معمولاً برای اشعه های ضعیف مانند رادیوگرافی استفاده می شود . بدین صورت که پزشک بعد از قرار گرفتن پشت این دیواره اقدام به عکس گرفتن از بیمار می کند که در این صورت از آثر زیان بار اشعه در امان  می ماند .)
سرب کوبی و تجهیز اتاق های رادیولوژی (به این دلیل که اشعه های سانع شده از دستگاه رادیولوژی بسیار قوی بوده و در عمق دیوراها نیز نفوذ می کند تمام درها ، دیوراها ، سقف و کف اتاق رادیولوژی را با لایه ای از سرب که معمولاً ضخامت آن ۲ میلیمتر می باشد می پوشانند ).
روپوش و عینک های سربی (برای کارهای آزمایشگاهی) و برخی تجهیزات کلینیک ها مانند چراغ تاریک خانه (برای ظهور و ثبوت فیلم های رادیولوژی و کارکردن در محیط تاریک ) چراغ های هشدار، ساکشن جراحی ، زیرنویس رادیولوژی ، تجهیز دستگاه یونیت دندانپزشکی و … می باشد .

(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات :
۱۶


تعداد صفحات : 16 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود